thatsmelle

Alla inlägg under januari 2011

Av Melle<3(Melisa) - 22 januari 2011 12:37



  Haha ,, 

Jag lyssnar på Miley Cyrus nu <3

Senaste albumet Can´t be teamd <3 Every Rose has its thorn är asbra <3

Aaa Har inte så mkt att göra faktist Markus kanske vill va så kan vi spela new super mario bros wii och vinna det för en gångs skull !!

Men kommer blogga mer  i mon ska titta på Fångarna på Fortet i kväll 20.00

Ohh frågade Markus nyss kan inte tror jag han ska dela ut reklam tror ja.. 

Men jag hittar alltid på nåt ,, Eller vi ska va nu !! aja hörs snart !   


  

Av Melle<3(Melisa) - 22 januari 2011 11:21

Hejj``

Har inte bloggat på länge men idrotts- lektionen blev dålig tyckte sabine också kanske inte Alice men vi tyckte det. Sen så vann vi bandytuneringen och vi är klara till komunfinalen <3<3 Men har nyss tittat på American Idol asbra och snart är mitt rum klart längtar. Hörs snart Hej då   


  

Av Melle<3(Melisa) - 18 januari 2011 17:10

Hejj``

Har fixat en ny header ska byta då & då ni får se bilden här hörs i mon 

hej då men förresten i morgon ska jag sabine,, alice ha idrott   

Längtar aja Hej då !! 


     

Av Melle<3(Melisa) - 18 januari 2011 16:07

Hejsan !

Tisdag i dag vi spelade bandy i Figgeholm och vann alla matcher plus att finalen var aslätt vi vann den oxå !!! Sen de som vinner på Torsdag ska vi spela mot och sen kommer vi åka till Uppsala    Längtar vi har ju 5 bra spelare som går på hockey fast två är från Saltvik och är asbra !!!

aja hörs snart hej då <3! 


  

Av Melle<3(Melisa) - 17 januari 2011 20:29

Godnatt bloggen hörs snart kommer att berätta om i morgon - i morgon !! :);)

Har precis tittat på H2O men orkar inte mera ;)

Men ska  gå nu Godnatt    


//Melle 

Av Melle<3(Melisa) - 17 januari 2011 15:28

Hej Bloggen !<3

Idag är det Måndag va i skolan idag vi pratade väl mest om bandyn<3!

I morgon kommer vi åka til ........ och åka skridskor ska bli askul vet inte hur många matcher vi ska spela men slatvik ska vara med oss de är 4 st. de är ju 5 st. i klassen en ville inte vara med men han får gå tipspromenad med de andra i våran klass 5a YOU KNOW <3! Men vi kommer åka buss dit och jag kommer att sitta med bästa Ottilia <3! Men det ska bli askul men  nu pratar jag inte mera om det !!!'


 Vi håller på att renovera mitt rum <33<3 och pappa har tagit bort de gamla tappeterna i dag och ska sätta dit de nya i morgon. Sen ska vi åka till IKEA och köpa möbler asså längtar !!!!:):):):) <3<3<3<3


Men snart ska jag till tennisen med mamma och sen åka till .... och köpa fika tills i mon men aja nu pratar jag om bandyn igen aja hörs snart !!! ;):);):)


//Melle ♥


E








 En bild på arenan 2009 haha vad fort det går ,,,,,

Av Melle<3(Melisa) - 16 januari 2011 18:53

Nu Teen Mom ♥


//Melle♥    ♥♥♥ 

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards